Tietoa terveyskeskuksille

Yhteistyösopimuksen tekemiseksi ole yhteydessä yliopiston yhteyshenkilöön

Halutessaan tehdä yhteistyösopimuksen, terveyskeskuksen tulee ottaa yhteyttä haluamansa yliopiston yhteyshenkilöön (kts. Yhteystiedot). Heiltä saa tarkempia tietoja syventävästä käytännön harjoittelusta.

Terveyskeskuksen tietojen ylläpito

Tehtyään sopimuksen yliopiston kanssa terveyskeskuksen yhteyshenkilö voi luoda käyttäjätunnuksen tähän järjestelmään tietojen ylläpitoa varten täyttämällä yhteystietolomakkeen. Lomakkeelle pääset oikeassa yläkulmassa olevasta linkistä Terveyskeskuksille ja napsauttamalla sitten kirjautumistietojen alla olevaa linkkiä Luo uudet tunnukset tästä. Rekisteröitymisen jälkeen tunnuksen käyttöönotto hyväksytään ensin Hammaslääkäriliiton toimistossa, jonka jälkeen saat sähköpostitse linkin, jonka avulla voit luoda itsellesi salasanan järjestelmään.

Valtio korvaa koulutuskustannuksia (ns. koulutus-EVO)

Sosiaali- ja terveysministeriö korvaa julkiselle palvelujärjestelmälle lääkäri-, hammaslääkäri-, erikoislääkäri- ja erikoishammaslääkärikoulutuksesta koituvia kustannuksia. Korvauksesta säädetään terveydenhuoltolaissa ja STM:n asetuksissa.